Ədəbi
əsərlərin geniş miqyasda ictimai faktlara əsaslandığı düşünüldüyündə Kun Suuk
Şinin “Anam sənə əmanət” əsəri modern Koreya ədəbiyyatında toplumda qadının
yerini anladan ən gözəl nümunələrdən biridir. Müəllif əsərdə Koreyada qadının
ailə içindəki və cəmiyyətdəki yerini özünə xas fərqli üslubla təqdim etmişdi.
Kun
Suuk Şin müasir Koreya ədəbiyyatında adından tez-tez söz etdirən, özünə xas
üslubu ilə insanın içinə işləyən, fərqli və rəngli izahat sərgiləyən bir yazıçı
olaraq qəbul edilməkdədir. “Anam sənə əmanət” Koreyada böyük əks-səda
oyandırmış, insanların ailə həyatlarını və özəlliklə, valideynləri ilə olan əlaqələrini
təkrar nəzərdən keçirmələrini təmin etməyi bacarmışdı.
Kun
Suuk Şinin əsərləri Koreya ədəbiyyatında önəm daşıyan dəyərli əsərlər olaraq qəbul
edilməkdədir. Müəllifin sürətli və əmin addımlarla yüksəlişi “Kun Suuk Şin
sindromu” olaraq anlandırılmışdı. “Anam sənə əmanət” təkcə Koreyada deyil, bir
çox ölkələrdə səs gətirmişdi. Romanda Koreya cəmiyyətinin dəyər mühakimələri, ənənəvi
Koreya mədəniyyyəti, çağdaş Koreya yaşamı mükəmməl şəkildə təsvir olunaraq
oxuculara təqdim edilmişdi.
Pak
Sonyonun Seul metro stansiyasında itkin düşməsi ilə birlikdə bütün ailə bir
yandan onu axtararkən, digər yandan onunla olan əlaqələrinin nə qədər yaxşı
olub-olmadığını, ona nə qədər yaxın olduqlarını, qısacası, həyatlarını
sorğulamağa başlayırlar. Uşaqların, atanın və ananın ağzından yaşananları izləyirik,
iç hesablaşmalarına şahid oluruq.
Müəllif
“sən” üslubundan istifadə edərək həm qəhrəmanların, həm də oxucunun
yaşananlardan peşman olmasına şərait yaradır. Oxucuya öz həyatını sorğulamağa
çağırır. Verilmiş, amma yerinə yetirilməmiş sözlər, əskikliklər, ümidlər, xəyallar,
peşmanlıqlar... Bir insanı itirdikdən sonra dəyəri anlaşılır, o insanla bağlı
xatirələr yaddaşa hücum edir.
Müəllifin
qəhrəmanı Çi Hon ilə paralel həyatı olduğunu düşünürəm. Gənc yaşda oxumaq üçün
Seula göndərilmiş, anası həyatı boyunca kənddə yaşamış, anasının da Pak Sonyo
kimi oxuma-yazması haradasa yox kimidir və s. Reportajında qeyd etdiyi kimi,
anası itkin düşməmişdi.
Roman
5 “səs”dən ibarətdir.
1) Son görüldüyü yer: Seul metro
stansiyası
İlk fəsil
Pak Sonyonun yazar olan böyük qızı Çi Hon ilə başlayır. Bu fəsildə müasir
toplumun ideal qadın tipinə uyğun bacarıqlı və azad bir qadın olan Çi Honun
cahil və savadsız olduğunu düşündüyü anası ilə mübarizəsi nəzərə çarpır.
2) Bağışla məni, Hun Çol!
2-ci
fəsil Pak Sonyonun ən böyük oğlu Hun Çol ilə davam edir. Romanın bu fəslində
Hun Çolun anasına münasibəti Çi Hona görə fərqliliyi ilə seçilir. Hun Çol üçün
anası həmişə motivasiya mənbəyi olmuşdu.
Amma zaman ötdükcə Hun Çol öz həyatını qurduqdan sonra anasına laqeyd
yanaşmağa başlamışdı.
3) Mən gəlmişəm.
3-cü
fəsildə Pak Sonyonun əri izahat verir. Ər-arvad münasibəti çərçivəsində qadına
verilən dəyər vurğulanır. Ata arvadının varlığını onun itkin düşməsindən sonra
anlamağa başlamışdı. Evliliyini düşünür, onun illər boyu şərtsiz və heç bir
qarşılıq gözləmədən yanında olduğunu anlayır. Ata uşaqlar doğularkən arvadının
yanında olmadığını, günlərin birində ailəsini buraxıb başqa qadınla getdiyini və
qayıtdığında arvadının onu sorğu-sualsız qarşıladığını xatırlayır. Evlilik
boyunca arvadının duyğularını, düşüncələrini yox saydığı üçün dərin peşmançılıq
çəkir.
4) Mənim dünyam
Bu fəsildə
Pak Sonyo çoxdan dünyanı tərk etmiş ruhdur. O, həyatındakı insanları sonuncu dəfə
ziyarət edir. Həyatı boyunca söyləyə bilmədiyi və içində basdırdığı hər şey bu
fəsildə üzə çıxır. Koreya cəmiyyətinin qadına və anaya baxış istiqamətini təyin
edən, eyni zamanda tənqid edən fəsil olaraq oxucuya təqdim edilir
5) Palisandr ağacından təsbeh
Son fəsil
Pak Sonyonun yazıçı qızı Çi Honla bitir. Anasının itkin düşməsindən 9 ay sonra
Vatikan kilsəsində anasına qarşı olan vəfasızlığını düşünən Çi Hon dərin
peşmançılıq duyaraq anasını Məryəm Anaya əmanət edir.
0 comments :
Post a Comment